A WEBÁRUHÁZBAN LEADOTT MEGRENDELÉSEK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó (továbbiakban: Szolgáltató) által a Kiss Balázs Kunó Webáruházban nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló), valamint a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek).

 

Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató által üzemeltetett www.kissbalazskuno.hu webcímen található elektronikus piactéren keresztül történik.

 

1.) A szolgáltatóról

 

A www.kissbalazskuno.hu webáruházban lehetőség nyílik spirituális, asztrológiai, ezoterikus, személyiségfejlesztő, önismereti könyvek és hanganyagok választékából kényelmesen és kedvező áron vásárolni elektronikusan leadott megrendelés útján.

 

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, melyek segítségével Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhatják, kiválaszthatják és megvásárolhatják a keresett terméket.

 

Szolgáltató:

Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó., mint Szolgáltató adatai:

Név:Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó
Székhely:Fót, 2151, Fűzfa u. 19.
Ügyvezetők:Kiss Balázs Kunó önállóan
Nyilvántartási szám:31-09-4291
Adószám:66038470-1-33
Tárhelyszolgáltató adatai:Maxer Hosting Kft.

9024, Győr, Répce u. 24.

+36-1/257-9913

info@maxer.hu

 

Elérhetőségek:

Levelezési cím:Fót, 2151, Fűzfa u. 19.
Telefon:+36 20 3921 440
E-mail:info@kissbalazskuno.hu

 

Személyes ügyintézés helye: Kiss Balázs Kunó, 2151, Fót, Fűzfa utca 19.

 

Vásárló:

Szolgáltatásomat minden cselekvőképes természetes személy (fogyasztó) és jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, illetve a jelen weboldalon közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.

2.) A Felek közötti szerződés létrejötte, készletadatok

 

2.1. Készletadatok, Termékelérhetőség, Ár megjelölése

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a honlapon feltüntetésre kerülő árak és a készletre vonatkozó információk csupán tájékoztató jellegűek, ugyanis a termékkínálat és raktárkészlet folyamatosan változik.

A weboldalon megjelenő vételár megváltoztatásának jogát fenntartom, akként hogy a vételár módosítása azonnali hatállyal életbe lép a weboldalon történő módosítással.

 

Az árukészlet adatait a rendszer a munkanapot követően frissíti, így előfordulhat az, hogy a megrendelése leadásakor az adott áru raktárkészlete időközben már elfogyott. Erről a Vásárlót e-mailben tájékoztatom, és jogában áll a megrendeléstől elállni.

 

A konkrét termékelérhetőségéről az info@kissbalazskuno.hu e-mail címen tudnak tájékoztatást adni.

 

A weboldalon feltüntetett árak a www.kissbalazskuno.hu webáruházban leadott megrendelések esetében érvényesek.

 

2.2. A rendelés leadásának menete

A kiválasztott termékeket a Vásárló virtuális kosárba helyezi a “KOSÁRBA” gomb megnyomásával. A gomb megnyomását követően egy ablak ugrik fel. Ezen az ablakon további három gomb található: a „VISSZA A VÁSÁRLÁSHOZ” gomb megnyomásával a Vásárló tovább böngészhet a webáruházban, míg az „KOSÁR MEGTEKINTÉSE” gomb megnyomását követően Vásárló megtekintheti, hogy jelenleg milyen termékek szerepelnek a kosarában, a „PÉNZTÁR” gomb megnyomásával Vásárlónak lehetősége nyílik a termékek kifizetésére.

 

Az „KOSÁR MEGTEKINTÉSE” gomb megnyomását követően a vásárló áttekintheti a kosár tartalmát, a kiválasztott termék nevét, a termék mennyiségét és a termék árát. Az áttekintés tartalmazza a megvásárolni kívánt termékért és szolgáltatásért fizetendő bruttó összeget, a szállítás költséget a szállítási költségekre kattintással a rendszer automatikusan kiszámolja. A „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gomb megnyomásával a Vásárló továbbléphet. A következő képernyőn a már regisztrált Vásárló e-mail címével és jelszavával, vagy Facebook, illetve Google fiókadataival beléphet fiókjába, ennek hiányában új fiókot hozhat létre.

Az új fiók létrehozása során a vásárló megadja a szerződéskötéshez szükséges adatait. A regisztráció során a vásárlónak lehetősége van hírlevélre feliratkozni. Az adatok kitöltését követően a Vásárló akkor tudja a fiókját létrehozni, ha kipipálja, hogy elolvasta és elfogadta az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót és rákattint a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra.

 

A már regisztrált vásárló előzőleg kitöltött egyes adatait a rendszer automatikusan megjeleníti. A Vásárlónak lehetősége van ezeket módosítani. Azon, már korábban regisztrált Vásárló, akinek az adatai a rendszerünkben már rögzítésre kerültek, a bejelentkezését követően az „PÉNZTÁR” gomb megnyomását is választhatja, így azonnal a „Pénztár” oldalra jut.

 

Az újonnan regisztrált vásárló esetében az „Szállítás” részben a Vásárló kiválaszthatja, hogy hol kívánja személyesen átvenni a terméket. A vásárló választhatja azt is, hogy a terméket FoxPost Ponton kívánja átvenni, vagy futárral kéri házhoz szállítani.

A Vásárló a regisztráció során megadhatja a szállítási címet, kiválaszthatja fizetési módot, továbbá számlázási adatokat adhat meg.

 

A Vásárló a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával a „Véglegesítés” oldalra jut, ahol áttekintheti a megrendelése adatait. A rendelés elküldését megelőzően a vásárlónak nyilatkoznia kell arról, hogy a rendelés elküldésével megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint hozzájárul a személyes adatainak az Adatkezelési tájékoztató szerinti kezeléséhez. E nélkül a megrendelés nem küldhető el. A vásárlónak lehetősége van feliratkozni hírlevélre is. A vásárló a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti a rendelését.

 

A rendelés véglegesítését követően a Vásárlót tájékoztatjuk a rendelés sikerességéről, számáról, valamint arról, hogy a rendelése részleteit megküldtük az általa megadott e-mail címre.

A honlapon történő vásárláshoz a regisztráció kötelező.

 

Rendelés leadását követően automatikus e-mail üzenetben értesítjük a rendelés befogadásáról, ebben rögzítésre kerül a megrendelt termék, a termék mennyisége, a rendelés száma, a szállítás és a fizetés módja és a honlapon közzétett ár. Kérjük, vegye figyelembe hogy ez az e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának sem a termék ára, sem annak elérhetősége vonatkozásában.

 

Amennyiben a rendelés befogadásáról az elektronikus üzenet a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél ajánlati vagy szerződéskötési kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

Webáruházunkban a termékek az általános forgalmi adót már tartalmazó bruttó vételárai vannak feltüntetve. A termék vételár nem tartalmazza a szállítási költséget.

A termékszámlát a Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó állítja ki.

 

2.3. Adatbeviteli hibák felismerésének és kijavításának technikai lehetőségei

Az adatbeviteli hibáknak a megrendelés elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

– A “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.

– A személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) a regisztrációhoz kapcsolódóan bármikor ellenőrizhetők, változtathatók a személyes adatok menüpontban.

– Kérjük, hogy gondosan töltse ki a számlázási nevet és címet, mert utólagosan nem áll módunkban ezt módosítani.

– Az Összegzés menüpontban, megrendelés leadása előtt a Vásárló áttekintheti a megrendelése adatait.

 

A megrendelés elküldését követően, ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy törölni kívánja megrendelését, kérjük, jelezze azt az info@kissbalazskuno.hu e-mail címen, vagy a +36 20 3921 440 telefonszámon! Fontos, hogy a megrendelés elküldését követően ezt mielőbb tegye meg. Amennyiben azt követően törli megrendelését, hogy Szolgáltató már átadta a megrendelt terméket a fuvarozónak, a 4. pont szerinti elállásnak van már csak helye.

 

2.4. Az adásvételi szerződés létrejötte

A webáruházban online módon (elektronikusan) leadott megrendelés alapján létrejött szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül, amely szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja azt, és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

A szerződéskötés nyelve a magyar.

A megrendelés Szolgáltató részére elektronikus úton történő megérkezése a Vásárló igénybejelentésének (ajánlatnak) minősül. Az igénybejelentésről a webáruház automatikus visszaigazolást küld, azonban ez nem jelenti a Vásárló igénybejelentésének elfogadását.

A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató – a vásárlói igénybejelentést visszaigazoló e-mail üzenetet követően – a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben Vevőnek.

Mind az igénybejelentés, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból esetlegesen eredő károk tekintetében, hogy az általa elküldött visszaigazolás rajta kívül álló okból – vásárló által megadott nem megfelelő e-mail cím, levelező szolgáltató technikai vagy egyéb hibája – tévesen, olvashatatlanul vagy a spam (levélszemét) mappába érkezik meg, a visszaigazolás ebben az esetben is a vásárló számára hozzáférhetőnek minősül. Felhívjuk vásárlóink figyelmét arra, hogy az előbbiekre tekintettel a megrendelés során ingyenes e-mail cím szolgáltatók (pl.citromail.hu, freemail.hu) használata nem javasolt, mivel ezek esetében gyakran előfordulnak a fent említett hibák.

Abban az esetben amennyiben a termék nincs raktárkészleten és beszállító általi megrendelése szükséges, úgy a beszállítás várható időpontjáról elektronikus üzenetben értesítjük a Vásárlót, melyet a Vásárló nyugtáz, vagy elállhat a megrendelésétől.

Ebben az esetben a szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Szolgáltató a szállítás tényleges napját a Vásárló számára visszaigazolta, és Vásárló a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta (nem törli megrendelését).

A szerződés létrejöttét követően, a rendelés bolti átvétele során, a szerződésben meghatározott vételárhoz képest további, vételárat csökkentő kedvezmény (kedvezményes részletfizetési konstrukció, egyedi bolti akciók, kupon kedvezmények stb) nem vehető igénybe.

 

3.) Szállítási és fizetési feltételek

3.1. Termékszállítás

 

A webáruházban rendelt termékek kiszállítása kétféle módon történhet: házhozszállítással vagy fix pontra történő szállítással.

Házhozszállítás esetén a csomagok az MPL Futárszolgálat által kerülnek kiszállításra, melynek szállítási költsége előreutalás esetén 1200 Ft, utánvéttel kérve 1500 Ft.

Fix pontos kiszállítást Vásárló a Foxpost csomagpontra kérhet, ennek összege 790 Ft.

 

A szerződés hatálybalépésétől számított 2-30 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását. (A szállítási határidő a magyarországi márkaforgalmazók készletétől és saját raktárkészlettől függően változhat.)

A Vásárló által megadott téves adatokból eredő hibás teljesítésből vagy hibás/ késedelmes kiszállításból eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A pontos szállítási díjakról információt nyújtunk a megrendelése leadásakor, a rendelése visszaigazolásában, valamint ezek megtalálhatók a webáruház Szállítás menüpontjában. A házhozszállítási díja magába foglalja a megrendelt termék raktártól a rendeltetési cím bejáratáig történő szállítást (door-to-door), illetve a kiválasztott Foxpost csomagpontra való szállítását.

A termék szállításra történő átadásáról e-mail-ben küldünk tájékoztatást.

A Vásárló konkrét szállítási időpontra vonatkozó kérését nem tudjuk figyelembe venni.

Fuvarozó általi házhozszállítás során a termék(ek) futárnak történő átadását követően a házhozszállítás pontos időpontjának egyeztetését a fuvarozó közvetlenül a Vásárlóval végezi. Sikertelen kézbesítés esetén a fuvarozó legfeljebb még egyszer megkísérli a kiszállítást az újra egyeztetett időpontban. A második sikertelen kísérlet után a termék a központi raktárba visszaszállításra kerül és az ügyfélszolgálat személyesen egyeztet az új szállítási időpontról.

A Magyar Posta Zrt. általi házhozszállítás esetén a Magyar Posta Zrt. munkatársa két alkalommal kísérli meg a kiszállítást, ennek meghiúsulása esetén – a címzett értesítése mellett – a Postán hagyja a csomagot, mely ettől számított 5 munkanapon keresztül átvehető.

Külföldre történő csomagküldés is lehetséges, azonban ez esetben előzetes egyeztetés szükséges, hogy Szolgáltató az adott országba milyen áron tud szállíttatni (súlytól és célállomástól függően). A várható összeg 5000 Ft körül alakul, de minden esetben előzetes írásbeli egyeztetés szükséges.

 

3.2.Személyes átvétel

A Vásárlónak lehetősége van a terméket személyesen átvenni, melynek kezelési költsége 400 Ft.

A termékek átvehetőek Budapesten személyesen a Csomagpont.com-nál, VI., Budapest, Szondi u. 15. szám alatt, munkanapokon 10 és 18 óra között. Vásárlóinknak sms-ben küldünk értesítést az átvétel lehetőségéről.

A megrendelt terméket a szállítási értesítéstől számított 14 naptári napig tároljuk, amennyiben ezen időtartamon belül nem kerül átvételre, és a Vásárló nem jelzi írásban a későbbi átvétel igényét, úgy a megrendelés törlésre kerül, melyről elektronikus üzenetben értesítjük, és az esetlegesen már átutalt vételárat visszautaljuk.

 

3.3. Csomagolás

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

 

3.4. Vételár megfizetése

 

Ön az alábbi fizetési formák közül választhat:

  • Közvetlen banki átutalás
  • Barion webes fizetési modul
  • PayPal webes fizetési modul
  • Postai befizetés

 

Személyes átvételkor lehetőség van a fenti fizetési módokkal/eszközökkel történő kombinált fizetésre is.

4.) Vásárlói tájékoztatás a vásárlástól való elállás, felmondás jogáról

KÉRJÜK, FIGYELMESEN OLVASSA EL!

Amennyiben Ön a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (fogyasztó), 30 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltató és Ön között jelen ÁSZF szerint létrejött szerződéstől.

Nem illeti meg a Vásárlót elállási jog:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésében foglalt esetekben, így például:

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

Nem várható el az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Amennyiben a fogyasztó még nem kezdte meg ezen, a kivétel szabály alá tartozó termékek használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.

  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.; több termék szolgáltatása esetén attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Kiss BalázsKunó egyéni vállalkozó

Fót, 2151, Fűzfa u. 19.,

E-mail: info@kissbalazskuno.hu

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, nyilatkozatát ügyfélszolgálatunkkal is közölheti az alábbi telefonszámon: +36 20 53921 440.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Személyes ügyintézés esetén 2151, Fót, Fűzfa utca 19. szám alá tudja visszavinni a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ebben az esetben a terméket a szállító cég igénybevételével (postai úton vagy futárral) cégünk alábbi címére küldje: 2151, Fót, Fűzfa utca 19. Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által megfizetett valamennyi szolgáltatás vételárát. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék visszaérkezésekor állapotát haladéktalanul megvizsgáljuk annak érdekében, hogy használata nem haladta-e meg a szükséges mértéket. Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy meghaladta, és ezáltal a termék értéke csökkent, úgy a csökkenés mértékéig igényünket érvényesíteni fogjuk Ön felé.

 

5.) Szavatosság

  1. a) A kellékszavatosságról, és a termékszavatosságról szóló tájékoztató

 

5.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a Vásárló bemutatja.

 

5.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

5.3. Webáruházunkban új termékeket értékesítünk.

 

5.3.1.) A Szolgáltató által értékesített értékcsökkent termékek

Amennyiben a vásárló előzetesen és igazolható módon tudomásul vett – aláírt nyilatkozatban rögzített – minőségi hiba ismeretében a terméket csökkentett áron vásárolta meg, a csökkent értéket eredményező, illetve az ismert minőségi hiba miatt az eladó szavatossági és jótállási felelősséggel nem tartozik.

Vásárló tudomásul veszi, hogy eladó nem teljesíthet hibásan azon hibák tekintetében, melyeket a szerződéskötés időpontjában ismerte.

 

5.3.2.) Kifogások rendezésének módja

A termékkel kapcsolatos minőségi reklamációval, kérem, keressen +36 20 3921 440 telefonszámon, illetve a személyes átvétel helyén is lejelentheti problémáját. E-mail: info@kissbalazskuno.hu

  • Amennyiben az esetleges fennálló jogvita, panasz nem vagy nem a Vásárló igényének megfelelően rendeződött, úgy további panaszával a Vásárló fordulhat:

Fót Város Jegyzőjéhez (2151 Fót, Vörösmarty tér 1.)

A lakóhelye szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi hatóságához.

A Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez. Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozót a békéltető testületi eljárásban a jogszabály alapján együttműködési kötelezettség terheli. Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó. az eljárás megindulása esetén igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából eredő követelésének bíróság előtti jogérvényesítésére a Polgári Törvénykönyv és a Polgári perrendtartás szabályai szerint.

 

5.3.3.) Jogvita rendezése az online vitarendezési platformon

Amennyiben a vásárló szokásos tartózkodási helye Magyarországtól eltérő uniós tagállamban található, a társaságunkkal szemben fennálló jogvitájának rendezése érdekében lehetősége van igénybe venni az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon nyújtott vitarendezési eljárást. Az online vitarendezési platform a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/odr.

 

5.4.) Jogi Nyilatkozat

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapon megjelent egyes képek csupán illusztrációk. Kérjük, hogy a termék megrendelésekor legyen figyelemmel arra, ha a készülék valós képe nem a weboldalon megjelent kép.

A Szolgáltató kizárólag a megrendelést visszaigazoló e-mailben visszaigazolt árért és árumennyiségért vállal felelősséget, a fentiek szerinti esetleges hibás kiírások esetén a Szolgáltató nem köteles a hibás kiírásnak megfelelően teljesíteni a megrendelést.

Az ÁSZF megváltoztatására Szolgáltató egyoldalúan jogosult, a megváltoztatott ÁSZF a weboldalon történő közzététellel lép hatályba.

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

 

A teljes Adatkezelési Tájékoztató itt olvasható:

 

Budapest, 2018. november 5.