Hírlevél feliratkozás

Név:*
E-mail cím:*
Elfogadom az adatvédelmi feltételeket
Önszántamból iratkozok fel a hírlevélree
Általános Szerződési Feltételek 2018-11-08T13:56:34+00:00

A WEBÁRUHÁZBAN LEADOTT MEGRENDELÉSEK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó (továbbiakban: Szolgáltató) által a Kiss Balázs Kunó Webáruházban nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló), valamint a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek).

 

Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató által üzemeltetett www.kissbalazskuno.hu webcímen található elektronikus piactéren keresztül történik.

 

1.) A szolgáltatóról

 

A www.kissbalazskuno.hu webáruházban lehetőség nyílik spirituális, asztrológiai, ezoterikus, személyiségfejlesztő, önismereti könyvek és hanganyagok választékából kényelmesen és kedvező áron vásárolni elektronikusan leadott megrendelés útján.

 

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, melyek segítségével Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhatják, kiválaszthatják és megvásárolhatják a keresett terméket.

 

Szolgáltató:

Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó., mint Szolgáltató adatai:

Név: Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó
Székhely: Fót, 2151, Fűzfa u. 19.
Ügyvezetők: Kiss Balázs Kunó önállóan
Nyilvántartási szám: 31-09-4291
Adószám: 66038470-1-33
Tárhelyszolgáltató adatai: Maxer Hosting Kft.

9024, Győr, Répce u. 24.

+36-1/257-9913

info@maxer.hu

 

Elérhetőségek:

Levelezési cím: Fót, 2151, Fűzfa u. 19.
Telefon: +36 20 3921 440
E-mail: info@kissbalazskuno.hu

 

Személyes ügyintézés helye: Kiss Balázs Kunó, 2151, Fót, Fűzfa utca 19.

 

Vásárló:

Szolgáltatásomat minden cselekvőképes természetes személy (fogyasztó) és jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, illetve a jelen weboldalon közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.

2.) A Felek közötti szerződés létrejötte, készletadatok

 

2.1. Készletadatok, Termékelérhetőség, Ár megjelölése

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a honlapon feltüntetésre kerülő árak és a készletre vonatkozó információk csupán tájékoztató jellegűek, ugyanis a termékkínálat és raktárkészlet folyamatosan változik.

A weboldalon megjelenő vételár megváltoztatásának jogát fenntartom, akként hogy a vételár módosítása azonnali hatállyal életbe lép a weboldalon történő módosítással.

 

Az árukészlet adatait a rendszer a munkanapot követően frissíti, így előfordulhat az, hogy a megrendelése leadásakor az adott áru raktárkészlete időközben már elfogyott. Erről a Vásárlót e-mailben tájékoztatom, és jogában áll a megrendeléstől elállni.

 

A konkrét termékelérhetőségéről az info@kissbalazskuno.hu e-mail címen tudnak tájékoztatást adni.

 

A weboldalon feltüntetett árak a www.kissbalazskuno.hu webáruházban leadott megrendelések esetében érvényesek.

 

2.2. A rendelés leadásának menete

A kiválasztott termékeket a Vásárló virtuális kosárba helyezi a “KOSÁRBA” gomb megnyomásával. A gomb megnyomását követően egy ablak ugrik fel. Ezen az ablakon további három gomb található: a „VISSZA A VÁSÁRLÁSHOZ” gomb megnyomásával a Vásárló tovább böngészhet a webáruházban, míg az „KOSÁR MEGTEKINTÉSE” gomb megnyomását követően Vásárló megtekintheti, hogy jelenleg milyen termékek szerepelnek a kosarában, a „PÉNZTÁR” gomb megnyomásával Vásárlónak lehetősége nyílik a termékek kifizetésére.

 

Az „KOSÁR MEGTEKINTÉSE” gomb megnyomását követően a vásárló áttekintheti a kosár tartalmát, a kiválasztott termék nevét, a termék mennyiségét és a termék árát. Az áttekintés tartalmazza a megvásárolni kívánt termékért és szolgáltatásért fizetendő bruttó összeget, a szállítás költséget a szállítási költségekre kattintással a rendszer automatikusan kiszámolja. A „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gomb megnyomásával a Vásárló továbbléphet. A következő képernyőn a már regisztrált Vásárló e-mail címével és jelszavával, vagy Facebook, illetve Google fiókadataival beléphet fiókjába, ennek hiányában új fiókot hozhat létre.

Az új fiók létrehozása során a vásárló megadja a szerződéskötéshez szükséges adatait. A regisztráció során a vásárlónak lehetősége van hírlevélre feliratkozni. Az adatok kitöltését követően a Vásárló akkor tudja a fiókját létrehozni, ha kipipálja, hogy elolvasta és elfogadta az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót és rákattint a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra.

 

A már regisztrált vásárló előzőleg kitöltött egyes adatait a rendszer automatikusan megjeleníti. A Vásárlónak lehetősége van ezeket módosítani. Azon, már korábban regisztrált Vásárló, akinek az adatai a rendszerünkben már rögzítésre kerültek, a bejelentkezését követően az „PÉNZTÁR” gomb megnyomását is választhatja, így azonnal a „Pénztár” oldalra jut.

 

Az újonnan regisztrált vásárló esetében az „Szállítás” részben a Vásárló kiválaszthatja, hogy hol kívánja személyesen átvenni a terméket. A vásárló választhatja azt is, hogy a terméket FoxPost Ponton kívánja átvenni, vagy futárral kéri házhoz szállítani.

A Vásárló a regisztráció során megadhatja a szállítási címet, kiválaszthatja fizetési módot, továbbá számlázási adatokat adhat meg.

 

A Vásárló a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával a „Véglegesítés” oldalra jut, ahol áttekintheti a megrendelése adatait. A rendelés elküldését megelőzően a vásárlónak nyilatkoznia kell arról, hogy a rendelés elküldésével megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint hozzájárul a személyes adatainak az Adatkezelési tájékoztató szerinti kezeléséhez. E nélkül a megrendelés nem küldhető el. A vásárlónak lehetősége van feliratkozni hírlevélre is. A vásárló a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti a rendelését.

 

A rendelés véglegesítését követően a Vásárlót tájékoztatjuk a rendelés sikerességéről, számáról, valamint arról, hogy a rendelése részleteit megküldtük az általa megadott e-mail címre.

A honlapon történő vásárláshoz a regisztráció kötelező.

 

Rendelés leadását követően automatikus e-mail üzenetben értesítjük a rendelés befogadásáról, ebben rögzítésre kerül a megrendelt termék, a termék mennyisége, a rendelés száma, a szállítás és a fizetés módja és a honlapon közzétett ár. Kérjük, vegye figyelembe hogy ez az e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának sem a termék ára, sem annak elérhetősége vonatkozásában.

 

Amennyiben a rendelés befogadásáról az elektronikus üzenet a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél ajánlati vagy szerződéskötési kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

Webáruházunkban a termékek az általános forgalmi adót már tartalmazó bruttó vételárai vannak feltüntetve. A termék vételár nem tartalmazza a szállítási költséget.

A termékszámlát a Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó állítja ki.

 

2.3. Adatbeviteli hibák felismerésének és kijavításának technikai lehetőségei

Az adatbeviteli hibáknak a megrendelés elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

– A “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.

– A személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) a regisztrációhoz kapcsolódóan bármikor ellenőrizhetők, változtathatók a személyes adatok menüpontban.

– Kérjük, hogy gondosan töltse ki a számlázási nevet és címet, mert utólagosan nem áll módunkban ezt módosítani.

– Az Összegzés menüpontban, megrendelés leadása előtt a Vásárló áttekintheti a megrendelése adatait.

 

A megrendelés elküldését követően, ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy törölni kívánja megrendelését, kérjük, jelezze azt az info@kissbalazskuno.hu e-mail címen, vagy a +36 20 3921 440 telefonszámon! Fontos, hogy a megrendelés elküldését követően ezt mielőbb tegye meg. Amennyiben azt követően törli megrendelését, hogy Szolgáltató már átadta a megrendelt terméket a fuvarozónak, a 4. pont szerinti elállásnak van már csak helye.

 

2.4. Az adásvételi szerződés létrejötte

A webáruházban online módon (elektronikusan) leadott megrendelés alapján létrejött szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül, amely szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja azt, és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

A szerződéskötés nyelve a magyar.

A megrendelés Szolgáltató részére elektronikus úton történő megérkezése a Vásárló igénybejelentésének (ajánlatnak) minősül. Az igénybejelentésről a webáruház automatikus visszaigazolást küld, azonban ez nem jelenti a Vásárló igénybejelentésének elfogadását.

A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató – a vásárlói igénybejelentést visszaigazoló e-mail üzenetet követően – a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben Vevőnek.

Mind az igénybejelentés, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból esetlegesen eredő károk tekintetében, hogy az általa elküldött visszaigazolás rajta kívül álló okból – vásárló által megadott nem megfelelő e-mail cím, levelező szolgáltató technikai vagy egyéb hibája – tévesen, olvashatatlanul vagy a spam (levélszemét) mappába érkezik meg, a visszaigazolás ebben az esetben is a vásárló számára hozzáférhetőnek minősül. Felhívjuk vásárlóink figyelmét arra, hogy az előbbiekre tekintettel a megrendelés során ingyenes e-mail cím szolgáltatók (pl.citromail.hu, freemail.hu) használata nem javasolt, mivel ezek esetében gyakran előfordulnak a fent említett hibák.

Abban az esetben amennyiben a termék nincs raktárkészleten és beszállító általi megrendelése szükséges, úgy a beszállítás várható időpontjáról elektronikus üzenetben értesítjük a Vásárlót, melyet a Vásárló nyugtáz, vagy elállhat a megrendelésétől.

Ebben az esetben a szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Szolgáltató a szállítás tényleges napját a Vásárló számára visszaigazolta, és Vásárló a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta (nem törli megrendelését).

A szerződés létrejöttét követően, a rendelés bolti átvétele során, a szerződésben meghatározott vételárhoz képest további, vételárat csökkentő kedvezmény (kedvezményes részletfizetési konstrukció, egyedi bolti akciók, kupon kedvezmények stb) nem vehető igénybe.

 

3.) Szállítási és fizetési feltételek

3.1. Termékszállítás

 

A webáruházban rendelt termékek kiszállítása kétféle módon történhet: házhozszállítással vagy fix pontra történő szállítással.

Házhozszállítás esetén a csomagok az MPL Futárszolgálat által kerülnek kiszállításra.

Fix pontos kiszállítást Vásárló a Foxpost csomagpontra kérhet.

 

A szerződés hatálybalépésétől számított 2-30 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását. (A szállítási határidő a magyarországi márkaforgalmazók készletétől és saját raktárkészlettől függően változhat.)

A Vásárló által megadott téves adatokból eredő hibás teljesítésből vagy hibás/ késedelmes kiszállításból eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A pontos szállítási díjakról információt nyújtunk a megrendelése leadásakor, a rendelése visszaigazolásában, valamint ezek megtalálhatók a webáruház Szállítás menüpontjában. A házhozszállítási díja magába foglalja a megrendelt termék raktártól a rendeltetési cím bejáratáig történő szállítást (door-to-door), illetve a kiválasztott Foxpost csomagpontra való szállítását.

A termék szállításra történő átadásáról e-mail-ben küldünk tájékoztatást.

A Vásárló konkrét szállítási időpontra vonatkozó kérését nem tudjuk figyelembe venni.

Fuvarozó általi házhozszállítás során a termék(ek) futárnak történő átadását követően a házhozszállítás pontos időpontjának egyeztetését a fuvarozó közvetlenül a Vásárlóval végezi. Sikertelen kézbesítés esetén a fuvarozó legfeljebb még egyszer megkísérli a kiszállítást az újra egyeztetett időpontban. A második sikertelen kísérlet után a termék a központi raktárba visszaszállításra kerül és az ügyfélszolgálat személyesen egyeztet az új szállítási időpontról.

A Magyar Posta Zrt. általi házhozszállítás esetén a Magyar Posta Zrt. munkatársa két alkalommal kísérli meg a kiszállítást, ennek meghiúsulása esetén – a címzett értesítése mellett – a Postán hagyja a csomagot, mely ettől számított 5 munkanapon keresztül átvehető.

Külföldre történő csomagküldés is lehetséges, azonban ez esetben előzetes egyeztetés szükséges, hogy Szolgáltató az adott országba milyen áron tud szállíttatni (súlytól és célállomástól függően). A várható összeg 5000 Ft körül alakul, de minden esetben előzetes írásbeli egyeztetés szükséges.

 

3.2.Személyes átvétel

A Vásárlónak lehetősége van a terméket személyesen átvenni.

A termékek átvehetőek

  • Budapesten személyesen a csomagpont.com-nál, VI., Budapest, Szondi u. 15. szám alatt, munkanapokon 10 és 18 óra között, illetve
  • Fóton Kis Balázs Kunónál 2151, Fót, Szent Benedek Park 6. I./3. szám alatt.

A fóti átvétel esetében vásárlóinkat e-mailben tájékoztatjuk arról az időpontról, amikortól lehetőség van a terméket személyesen átvenni, a bzdapesti átvétel lehetségéről pedig sms-ben küldünk értesítést az átvétel lehetőségéről.

A megrendelt terméket a szállítási értesítéstől számított 14 naptári napig tároljuk, amennyiben ezen időtartamon belül nem kerül átvételre, és a Vásárló nem jelzi írásban a későbbi átvétel igényét, úgy a megrendelés törlésre kerül, melyről elektronikus üzenetben értesítjük, és az esetlegesen már átutalt vételárat visszautaljuk.

 

3.3. Csomagolás

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

 

3.4. Vételár megfizetése

 

Ön az alábbi fizetési formák közül választhat:

  • Közvetlen banki átutalás
  • Barion webes fizetési modul
  • PayPal webes fizetési modul
  • Postai befizetés

 

Személyes átvételkor lehetőség van a fenti fizetési módokkal/eszközökkel történő kombinált fizetésre is.

4.) Vásárlói tájékoztatás a vásárlástól való elállás, felmondás jogáról

KÉRJÜK, FIGYELMESEN OLVASSA EL!

Amennyiben Ön a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (fogyasztó), 30 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltató és Ön között jelen ÁSZF szerint létrejött szerződéstől.

Nem illeti meg a Vásárlót elállási jog:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésében foglalt esetekben, így például:

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

Nem várható el az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Amennyiben a fogyasztó még nem kezdte meg ezen, a kivétel szabály alá tartozó termékek használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.

  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.; több termék szolgáltatása esetén attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Kiss BalázsKunó egyéni vállalkozó

Fót, 2151, Fűzfa u. 19.,

E-mail: info@kissbalazskuno.hu

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, nyilatkozatát ügyfélszolgálatunkkal is közölheti az alábbi telefonszámon: +36 20 53921 440.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Személyes ügyintézés esetén 2151, Fót, Fűzfa utca 19. szám alá tudja visszavinni a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ebben az esetben a terméket a szállító cég igénybevételével (postai úton vagy futárral) cégünk alábbi címére küldje: 2151, Fót, Fűzfa utca 19. Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által megfizetett valamennyi szolgáltatás vételárát. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék visszaérkezésekor állapotát haladéktalanul megvizsgáljuk annak érdekében, hogy használata nem haladta-e meg a szükséges mértéket. Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy meghaladta, és ezáltal a termék értéke csökkent, úgy a csökkenés mértékéig igényünket érvényesíteni fogjuk Ön felé.

 

5.) Szavatosság

  1. a) A kellékszavatosságról, és a termékszavatosságról szóló tájékoztató

 

5.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a Vásárló bemutatja.

 

5.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

5.3. Webáruházunkban új termékeket értékesítünk.

 

5.3.1.) A Szolgáltató által értékesített értékcsökkent termékek

Amennyiben a vásárló előzetesen és igazolható módon tudomásul vett – aláírt nyilatkozatban rögzített – minőségi hiba ismeretében a terméket csökkentett áron vásárolta meg, a csökkent értéket eredményező, illetve az ismert minőségi hiba miatt az eladó szavatossági és jótállási felelősséggel nem tartozik.

Vásárló tudomásul veszi, hogy eladó nem teljesíthet hibásan azon hibák tekintetében, melyeket a szerződéskötés időpontjában ismerte.

 

5.3.2.) Kifogások rendezésének módja

A termékkel kapcsolatos minőségi reklamációval, kérem, keressen +36 20 3921 440 telefonszámon, illetve a személyes átvétel helyén is lejelentheti problémáját. E-mail: info@kissbalazskuno.hu

  • Amennyiben az esetleges fennálló jogvita, panasz nem vagy nem a Vásárló igényének megfelelően rendeződött, úgy további panaszával a Vásárló fordulhat:

Fót Város Jegyzőjéhez (2151 Fót, Vörösmarty tér 1.)

A lakóhelye szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi hatóságához.

A Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez. Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozót a békéltető testületi eljárásban a jogszabály alapján együttműködési kötelezettség terheli. Kiss Balázs Kunó egyéni vállalkozó. az eljárás megindulása esetén igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából eredő követelésének bíróság előtti jogérvényesítésére a Polgári Törvénykönyv és a Polgári perrendtartás szabályai szerint.

 

5.3.3.) Jogvita rendezése az online vitarendezési platformon

Amennyiben a vásárló szokásos tartózkodási helye Magyarországtól eltérő uniós tagállamban található, a társaságunkkal szemben fennálló jogvitájának rendezése érdekében lehetősége van igénybe venni az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon nyújtott vitarendezési eljárást. Az online vitarendezési platform a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/odr.

 

5.4.) Jogi Nyilatkozat

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapon megjelent egyes képek csupán illusztrációk. Kérjük, hogy a termék megrendelésekor legyen figyelemmel arra, ha a készülék valós képe nem a weboldalon megjelent kép.

A Szolgáltató kizárólag a megrendelést visszaigazoló e-mailben visszaigazolt árért és árumennyiségért vállal felelősséget, a fentiek szerinti esetleges hibás kiírások esetén a Szolgáltató nem köteles a hibás kiírásnak megfelelően teljesíteni a megrendelést.

Az ÁSZF megváltoztatására Szolgáltató egyoldalúan jogosult, a megváltoztatott ÁSZF a weboldalon történő közzététellel lép hatályba.

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

 

A teljes Adatkezelési Tájékoztató itt olvasható:

 

Budapest, 2018. november 5.

Az oldal használatához kérlek fogadd el a cookie-kat. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Bezár